terug in Bangkok....

25 mei 2015 - Bangkok, Thailand

Bangkok is als vanouds; warm, broeierig, stinkend, heerlijk geurend, druk, lawaaiig..... toch heeft deze stad een bepaalde aantrekkingskracht. Vanmorgen eerst maar eens de stalletjes met snuisterijen afgelopen op zoek naar een paar souveniertjes. Tussendoor vinden we natuurlijk ook allerlei lekkere dingen om te eten en te drinken. Het is zo in de ochtend al warm in de stad en het wordt tegen de middag nog warmer. Het fijne is dat we op het dak van het hotel een zwembad hebben. Nadat we wat kleinigheden hebben gekocht maken we daar ook dankbaar gebruik van. Tegen 6 uur begint het te een klein beetje regenen en tegen half 7 is het een tropische wolkbreuk. Om 7 uur klaart het op, druppelt het nig wat na, en gaan we op weg voor een lekker verkoelend drankje. Eten doen we bij Mr. Lek, hij heeft de beste springrolls van Bangkok en eerlijk gezegd zijn de overige gerechten die we hier gegeten hebben allemaal erg smakelijk en vers gemaakt. Nog even naar de gezelligheid van Kao San Road voor een drankje. Lekker mensen kijken vanaf ons plastic stoeltje bij Kim Cocktails.

1. Ellen:
    26 mei 2015
    Wat een heerlijke belevenissen lieverds. Geniet er nog maar lekker van.
    Dikke kus.