Nog meer relaxen...

18 mei 2015 - Koh Chang, Thailand

Eerst maar en een scootertje gehuurd want elke keer dat gedoe met dat afdingen voor een taxi of songtaow. Voor nog geen 25 euro hebben we een week een scooter, dus kunnen we gaan en staan war we willen. Eerst maar is de was naar een wasserette gebracht. We zien graag dat de lokale, wat minder bedeelde mens ook een paar centen verdienen dus in plaats omze was on het hotel af te geven brengen we het naar een lief oud vrouwtje met welgeteld 2 wasmachines em een strijkijzer. Morgen zelfde tijd kunnen we okze was gestreken en wel weer ophalen. Daarna op de scooter naar White Sand Beach gereden om wat te eten. White Sand Beach is het meest toeristische plaatsje met veel shopjes, restaurantjes en barretjes. Het strand is er wat witter dan bij ons en vandaar ook de naam warschijnlijk. We doen een heerlijke ontspannende voetmassage om daarna weer op de scooter richting strand en zee te gaan. Laat het nu net weer Happy Hour zijn....Heerlijk, wat een leven.