Relaxen, relaxen en nog eens relaxen...

17 mei 2015 - Koh Chang, Thailand

's Middags nog een thaise voet- hoofd en nekmassage ondergaan. In de spa van het hotel ben je hier al snel Euro 25 pp voor kwijt maar in 1 van de talrijke aan het strand gelegen massagehutjes kost het niet meer dan Euro 5 pp. OK, het is dan geen aromathrapie maar ik cind persoonlojk de geur van eucalyptus hekemaal niet vervelend. Verkwikt en wel weer neergestreken aan het strand. Happy Hour, 2 drankjes voor de prijs van 1....Heerlijk, tot 19.00 uur op een ligbed aan zee gelegen. Natuurlijk afgewisseld met zo af en toe een plons in het zwembad. Daarna gedoucht en met de shuttlebus naar het dorpje gereden. Omdat we gisteravond een beetje een mispeer hadden met eten gaan we nu wat rustiger op zoek naar een stekje met lekker Thais eten. Lekker gegeten bij Ka -ti; speingrolls, masamancurry met kip en thaise groenten en kruiden en een heerlijk zelfgemaakt ijsje toe. Deze dame heeft ook een kookschool waar je een hele dag ingewijd wordt in de Thaise keuken. Het is dat het zo warm is (geen airco), anders had ik misschien nog wel gegaan. Nog een cocktailprikker gedronken en toen richting het Panviman.

1. Pa en Ma:
    19 mei 2015