Oklahoma: cowboys en indianen (deel 2)

25 maart 2013 - Choctaw, Oklahoma, Verenigde Staten

Overigens zijn er hier meer kerken en geloofsovertuigingen dan dat er KFC's, mcD's, Subway's en Pizza Hut zijn... en die zitten zo'n beetje op elke hoek van de straat. In Arcadia bezoeken we de Round Barn (1898) en worden daar rondgeleidt door een kwieke 87-jarige die het kaas niet van zijn brood laat eten. Met een knauwend accent vertelt hij honderduit over de oude ronde schuur. Voordat we richting de camping rijden brengen we nog een bezoek aan Pops. Een enorme fles waarbij een winkel te vinden is met 5000 soorten frisdrank. Inmiddels schijnt de zon en rijden we door een prachtig stukje Oklahoma naar ons eindpunt van vandaag: Choctaw. Ook indiaans en daarvan hebben we er vandaag om precies te zijn geen gezien....

1. Bianca:
    26 maart 2013
    Lieve Shir & Hans,
    Heeeel fijn om te lezen dat jullie uit de sneeuw zijn, zo eind maart mag dat ook wel n keer
  2. Bianca:
    26 maart 2013
    Gelukkig zien jullie nu meer dan de Burger King
  3. Nelly goris:
    nou ik lus wel een vette hamburger hoor, maar er is meer te zien dat geloof ik zeker. Veel plezier en kijk uit met die stormen enzo. We hopen dat jullie lekker veel foto's maken, met veel mooi weer. ciao cari...Nelly, Mario en Riccardo.