Nog meer Nashville...

14 maart 2016 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

En dan... dan heb je de musea en andere bezienswaardigheden bekeken, geshopt, gegeten...
Dan stort je jezelf in het geweldige uitgaansleven op Broadway, daar waar de meest leuke en gezellige bar's gesitueert zijn. Neem nou Robert's Western World, the Tin Roof of Tootsies. We hebben er nog veel meer bezocht maar we hadden direct een voorkeur voor Robert's. Traditionele Country muziek afgewisseld met de in dit cafe ontwikkelde Brazilbilly. Maar je kan er ook een paar cowboylaarzen kopen. Welcome to Hillbilly Heaven! Elke 4 uur een andere liveband, het bier en de fireball's vloeien rijkelijk. Gemoedelijkheid ten top en binnen no time zit je aan tafel bij een volslagen onbekende te praten over muziek of sta je te proosten met een verjaardagvierende bejaarde man. Iedereen heeft het naar zijn zin, iedereen is hier voor een ding; de muziek, OK en om een leuke tijd te hebben. Zonder ID en onder 21 jaar kom je na 6 uur 's avonds de bar niet in en na 7 uur staat er buiten een behoorlijke rij countrylovers te wachten tot ook zij naar binnen mogen. Omdat wij 's middags al binnen waren geweest en onze toegangsstempel konden laten zien, hadden we vrije doorgang tot een hele avond muziek, gezelligheid en bier. Met weemoed stappen we vroeg in de ochtend in de laatst rijdende shuttlebus op weg naar de camping. Wat een topavond, wat een topstad.