Nashville... music city

13 maart 2016 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Daar waar ik zo naar uitgekeken heb is nu alweer voorbij.... Nashville, music city en het kloppend hart van de muzieksoort die in Nederland onbekend, ondergewaardeerd en helaas ook onbemind is gebleven. In de Verenigde Staten daarintegen is de 'country scene' want daar hebben we het over, groter dan groot. Man, vrouw, jong, oud iedereen zingt uit volle borst en met overtuiging elk nummer mee. Of het nu gaat om old scool country of de hedendaagse countryrock of een of andere andersoortige uitvoering; country it is. En daar hebben wij ons voor even in onder mogen dompelen.
Op zich ziet Nashville eruit als menig andere stad, met een groot verschil ieder uur van de dag hoor je downtown muziek, wordt er muziek gemaakt, wordt er muziek beluisterd en beleeft. Overal spelen live bands, zijn singer songwriters actief en speelt men hoofdzakelijk country.

1. Carla:
    13 maart 2016
    Hé ouwe country fans Ik voel de muziek door je blog, lijkt mij een heerlijke ervaring. Is natuurlijk niet altijd de meest vrolijke muziek, maar ik kan er wel van genieten. Leuk om weer met jullie mee te reizen. Nieuwsgierig naar jullie volgende verhaal, geef ik jullie een dikke Kusknuffel ❤️