Een korte verkenning. ..

13 mei 2015 - Bangkok, Thailand

Chillax Resort....een heerlijk hotel middenin een stadswijkje in Bangkok vlakbij Khao San Road. Volgepakt met kleine van alles wat winkeltjes, barretjes, massagesalons, hotelletjes, straatrestaurantjes, ambulante verkopers. Je vindt de schoenmaker hier gewoon op een kleedje op straat en zo ook de mevrouw die met een oude Dingen naaimachine je kleding voor een paar Bath versteld. Je kleding wassen kan ook: op straat vindt je wasmachines waar je voor weinig geld je was je kan draaien en als je daar geen zin in hebt laat je het doen in 1 van de vele wasserijtjes. 1 kilo was wordt gewassen en gedroogd voor 30 Bath, omgerekend nog geen 90 euro cent. Lekker drankje gedronken, wat rondgelopen en daarna gegeten bij een druk bezocht straatrestaurantje. Zittend aan een wankel tafeltje met formica blad wat zijn langste tijd heeft gehad heeft Mr. Lak zijn woord gehouden. Good food! Voor nog geen 6 euro allebei ons buikje rond gegeten inclusief bier/sap. Heerlijke springrolls (4), papaja salade met gedroogde garnaaltjes, groene curry met kip en een bord vol mini mossels.

1. Pa en Ma:
    14 mei 2015
    Daar kan je nog voor uit eten gaan , wat goed . Nou nog veel plezier en geniet er van. Groetjes van ons.
  2. Bianca:
    14 mei 2015
    Wat klinkt dat heerlijk allemaal en dan die temperatuur erbij... echt relaxed! Ik waan mij gelijk weer in Bangkok al is het jaren geleden dat ik daar ben geweest....
    En dan ook nog de omschrijving bij het hotel op de site van het hotel; "Chillax resort, the most romantic love story that you will ever have in Bangkok" ;-) Het ziet er luxe uit, heerlijk!
    Geniet heel veel lieve mensen. Dikke knuffel van mij