Een dagje snorkelen (vervolg)...

19 mei 2015 - Koh Chang, Thailand

Het is een kwartiertje varen naar de tweede snorkel-/duikplek maar ik ben inmiddels behoorlijk zeeziek. Gelukkig ben ik dat niet alleen. De kapitein van de boot geeft ons nog wat medicijnen tegen de misselijkheid. Deze werken gelukkig beter dan mijn eigen pilletjes. Ook de tweede spot is weer prachtig. We snorkelen nu een uurtje bij een rif. Aan boord is de lunch klaargemaakt en het klinkt misschien gek - en eerlijk gezegd stond de lunch gezien mijn misselijkheid me ook tegen - maar na een hapje werd de misselijkheid veel minder. De derde keer snorkelen ging prima, geen extra vissenvoer in het water...
Wederom na een uurtje snorkelen aan boord geklommen en de prachtige onderwaterwereld gedag gezegd. Terug naar de pier van Bang Bao gevaren en daarna met de auto terug naar het hotel. Om half 5 lig ik heerlijk in het zwembad. Nu nog de golfslag uit mijn benen en hoofd krijgen, het is nog of ik op de boot aan het varen ben.