Op zoek naar Blues, Jazz, Rock en Country......

4 januari 2016 - Oldebroek, Nederland

Regelmatig speuren we internet af op zoek naar leuke uitjes, lekkere etentjes, steden tripjes of mooie reizen. Met in ons achterhoofd de 'breng een camper weg' aanbieding die we in 2013 geboekt hebben op goed geluk nog eens eenzelfde zoekopdracht ingegeven en wat blijkt; diverse aanbieders hebben weer een aantal campers voor relocatie beschikbaar.

De vorige reis hebben we geboekt via Jan Doets en omdat we uit ervaring weten dat bieden op Vakantieveilingen duurder uitkomt dan rechtstreeks boeken via Jan Doets, hebben we dus direct contact gezocht met een van de vriendelijke dames in Heerhugowaard.

Wederom hebben we de keuze uit diverse reismogelijkheden en wederom hebben we gekozen om de camper van Middlebury ongeveer 4000 kilometer naar het westen te rijden, met als einddoel; Las Vegas.

Het wordt een reis die zoveel mogelijk in het teken van muziek zal staan en we volgen natuurlijk (grotendeels) een andere route dan we tijdens onze voorgaande reis gevolgd hebben.

We volgen de muziek naar het Westen; op zoek naar de roots van de hedendaagse muziek...... Op zoek naar Blues, Jazz, Rock en niet te vergeten Country.

1. Pa en Ma:
    4 januari 2016
    Een leuk verhaal met een leuk vooruitzicht.
  2. Ellen:
    6 januari 2016
    Leuk hoor luitjes. Geniet van de voorpret. En wij kijken al weer uit naar de leuke reisverhalen. x