USA: naar het Westen!

18 februari 2013 - Oldebroek, Nederland

Browsend op internet troffen we een erg leuke aanbieding via Vakantieveilingen; breng een nieuwe camper van de fabriek naar één van de verhuurlocaties binnen de USA.

Camperfreaks als we zijn trok deze veiling direct onze aandacht. We besloten om mee te bieden. Lastig is dan wel het maximum bedrag voor deze reis te bepalen, maar na enig speurwerk vonden we op de site van Jan Doets de exact gelijke reis. Daarmee wisten we direct tot welk bedrag we konden bieden en bij welk bedrag we beter rechtstreeks bij Jan Doets konden boeken.

Er werd stevig geboden, dusdanig stevig dat de prijs al snel tot boven de prijs van Jan Doets uit kwam en wij voortijdig besloten af te zien van verdere biedingen. Eén telefoontje met de firma Doets gepleegd en de volgende dag gingen we onderweg naar Heerhugowaard, alwaar we onder het genot van een paar koppen koffie onze campervakantie naar de USA geregeld hebben.

Uit de diverse mogelijkheden hebben we ervoor gekozen om de camper van Chicago (Middlebury) ongeveer 4000 kilometer naar het westen te rijden. We maken een combinatie van steden, Route 66 en een aantal natuurparken om te eindigen in de stad waar we vorig jaar ook een aantal dagen hebben mogen verblijven; Las Vegas.