Reisbescheiden en voorbereidingen ....

4 maart 2013 - Oldebroek, Nederland

Afgelopen week hebben we de reisbescheiden- in een keurig en overzichtelijk mapje ontvangen, tezamen met allerhande reisinformatie. Goed geregeld door de firma Doets! Wijzigingen in het reisschema zijn netjes vermeld. In plaats van een tussenstop in New York vliegen we nu rechtstreeks op Chicago O'Hare International Airport aan. Wel lekker.... we vertrekken later vanaf Schiphol en komen eerder in Chicago aan. Scheelt al met al ongeveer 5 uur en daarmee kunnen we in ieder geval nog wat van 'the Windy City' , zoals Chicago ook wel genoemd wordt, meekrijgen. De transfer naar de fabriek van Road Bear (waar we de camper op gaan halen) is pas de volgende dag.

De voorbereidingen zijn inmiddels in volle gang;

.... De route die we willen gaan volgen is 'gepland'. Geen vastgestelde route want ons kennende zal er hier en daar flink van de route afgeweken worden wanneer we van de locals leuke tips krijgen. Maar goed, het is altijd handig een soort van leidraad bij de hand te hebben.

.... Reisgidsen zijn aangeschaft

.... Kledingkeuze is gemaakt (beetje van alles, zomer- en winterkleding in verband met het koude weer bij de start en het warme weer aan het iende van de trip)

.... Internationale rijbewijzen zijn aangeschaft

.... Paspoorten, rijbewijzen en overige belangrijke papieren ingescand en uitgeprint

Nog 2,5 week en dan begint de reis. We zijn er klaar voor!