Live the country life!

7 april 2013 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Naast shoppen, lekker eten, drinken en gokken heeft Las Vegas dit wekend ook iets anders te bieden. Op 7 april worden in het MGM de country music awards uitgereikt. Heel Vegad is in de ban van dit spektakel. Op de Strip en dowtown Freemont zijn (gratis) optredens van beroemde tot bekende country artiesten en aanstormend talent. Wij zien de optredrns in Freemont waar het een enorm gezellige bedoening is tussen alle mensen waarvan er veel geheel in country stijl gekleed zijn. Iedereen kent de nummers en zingt uit volle borst mee. Country leeft in Vegas en niet alleen in Vegas maar in de hele USA. Zodra je de radio inschakelt ontvang je 9 van de 10 keer een country station. Wat jammer dat mijn cowboylaarzen thuis liggen....
Tot laat in de avond volgen we via CBS live op tv de award uitzending, tot het tijd is om nog even te gaan slapen alvorens we weer vertrekken naar Nederland.

1. Nelly goris:
    8 april 2013
    jeetje nu al voorbij???? wat zullen jullie moe maar voldaan zijn, laat even weten als jullie weer in het koude kikkerlandje zijn.
    Leuk hoor, jullie zo ver weg, maar sinds 4 jaar heb ik eindelijk een kanjer van een zwager en een superschoonzus teruggekregen.......snik....(nee hoor, we zijn erg benieuwd naar alle foto's maar eerst weer met de beide beentjes op de grond, familie in nederland bezoeken en de honden en katten weer zien.
    Miss you, vi manciamo...... xxx
  2. Pa en Ma:
    3 mei 2013
    Wat een mooi verhaal , je kan er wel een boek overschrijven . Jullie hebben heel veel gezien. Je kan er op terug kijken op deze mooie reis.Wij hebben het met veel belangstelling gelezen. Nog bedankt.